Hvad leder du efter?

Kategorier

Vælg præcis hvilken kategori du vil læse om herunder.

Få el nyheder

Hold dig opdateret omkring udviklingen inden for elbranchen.

Seneste indlæg

Brug for hjælp?

Hvis du har spørgsmål til indlægget eller bare har spørgsmål omkring el, så hjælper vi gerne.

Servicefag giver elektrikere værktøjer til kundehåndtering

Sidst redigeret: 20. juli 2020 / Skrevet af: VS Automatic

Personale får læring og værktøjer til kundehåndtering

Hos VS-Automatic er der de seneste par måneder blevet undervist i faget SERVICE. Dette giver elektrikerne værktøjer til kundehåndtering, for at kunne give kunderne en endnu bedre service. Undervisningen har Erhvervsakademi Aarhus stået for, hvor der er blevet lagt en nøje plan og undervisningsgang for de deltagende på kurset.  

Ugentligt kursus 

Kurset som medarbejdere i VS-Automatic har gennemgået, har kørt 1 gang om ugen hen over et par måneder. Her er der blevet undervist i alt fra kunderejsen til kundehåndtering og praktiske løsninger. Disse er taget ud fra eksempler direkte fra kunderne. På denne måde har alt undervisningen været skemalagt og er blevet gennemgået ud fra fakta og ikke fiktive eksempler.

“Det er vigtigt at sørge for, at vores medarbejdere har en finger på pulsen og give dem nogle værktøjer, de kan bruge i deres hverdag.”

Torben, Administrerende direktør, VS-Automatic.

Erhvervsakademi Aarhus lærer fra sig 

Erhvervsakademi Aarhus blev valgt som udbyder af kurset, da de er en af de helt store spillere indenfor at lave kurser og uddannelse, som man kan bruge i praksis. Hos VS-Automatic har der været stor interesse for et kursus, hvor fokus er at kunne bruge vores egne kunders eksempler. Ud fra eksemplerne kan der udarbejdes materiale, som kan bruges allerede samme dag. 

Allerede nu ses det, at medarbejderne anvender det, de har lært på kurset i praksis. Se her hvad to af medarbejderne fortæller om kurset.

servicefag-vsautomatic

Jeg har fået sat navn og teori på det jeg arbejder med ude hos kunderne. Jeg er rimelig god til at læse og kommunikere med dem, nu har jeg også fået et eksamensbevis på det. Jeg har lært nye ting jeg kan bruge i min hverdag både overfor mine kolleager og mine kunder. Min store interesse i dette fag har været kommunikationsdelen.

Thomas, Elektriker, VS Automatic

Servicefaget har givet mig nogle redskaber til at udvikle den måde jeg arbejder på. Jeg er ofte på større projekter, der strækker sig over flere måneder, og det er derfor vigtigt med et godt samarbejde under hele forløbet. Med teorier og metoder fra servicefaget, har jeg sammen med min kollega, udviklet et værktøj, som skal styrke vores processer, så vi kan yde en ekstra god service til vores kunder. Vores værktøj hjælper blandt andet med at præsentere, informerer og visualisere processerne. Dette gør samarbejdet mere effektivt og vi mindsker derfor risikoen for spild.

Jens, Programmør, VS Automatic

Vi kan derfor stærkt anbefale at anvende Erhvervsakademi Aarhus, hvis du står og vil efteruddanne dine medarbejdere, eller hvis du selv ønsker at få en uddannelse.

Vi vil bestræbe os på fortsat at efteruddanne os og hele personalet i VS Automatic hos Erhvervsakademi Aarhus.

Læs mere om VS-Automatic og hvem vi er, ved at følge dette link.

 

Anbefalede indlæg

Fordi du læste indlægget, tror vi at du kan lide disse indlæg.