Content protected by Whocopied.me
vs automatic kompetencer

Net Promoter Score

Uden vores kunder var vi ingenting!

Derfor er vores kunders oplevelser sérdeles vigtige, da det er herfra vi kan lére og optimere vores services og produkter. Af den grund bruger vi nps.today, som er et vérktþj til at foretage simple og vérdifulde ”tilfredshedsundersþgelser”.

NPS mÄlingssystemet giver os et betydningsfuldt indblik i og forstÄelse af vores kunders oplevelser, hvilket gÞr, at vi kan fremme en endnu bedre kundeoplevelse.

nps score nps today
nps kunden

Hvad du kan forvente som kunde

Det er yderst vigtigt for os, at tilfredshedsundersĂžgelser ikke bliver langsommelige eller besvĂŠrlige for modtageren. Derfor anvender vi NPS-systemet, da det et simpelt og overskueligt vĂŠrktĂžj – bĂ„de for os og for dig som kunde.

I al sin enkelthed gÄr det ud pÄ, at nÄr du har vÊret i kontakt med VS Automatic, modtager du efterfÞlgende en mail eller sms med et link til et ultrakort spÞrgeskema. Her fÄr du mulighed for at rangere os pÄ en skala fra 0-10, efterfulgt af et opfÞlgende spÞrgsmÄl, hvor du kan give din mening tilkende.

Det er vigtigt at understrege, at det kun er efter endt opkald eller ved kĂžb hos os, at du vil modtage en sms/mail. Du vil derfor ikke modtage tilfredshedsundersĂžgelser i tide og utide i spam-mappen, da vi kun udsender i forbindelse med, at du har vĂŠret i direkte kontakt med os.


Vi har ydermere sat en begrĂŠnsning pĂ„ hyppigheden af de udsendte spĂžrgeskemaer. Du modtager derfor ikke flere sms’er eller mails, hvis du allerede har udfyldt spĂžrgeskemaet, og fĂ„r brug for at kontakte os i en given periode derefter.

Vi vil sikre den bedste kundeoplevelse 

Vi Ăžnsker altid at optimere vores service og gĂžre kundeoplevelsen endnu bedre. Derfor er det nĂždvendigt, at vi har indsigt i, hvordan vores kunder oplever os.

Vi ved, at det krÊver en indsats at yde den bedste service. Vi har derfor nedsat et udvalg, som behandler alle de indkomne svar. PÄ den mÄde kan vi analysere og  handle pÄ den feedback, som vi lÞbende fÄr igennem vores udsendte spÞrgeskemaer.

Vi sÊtter stor pris pÄ, at du vil give os feedback, sÄ vi kan give dig den bedste kundeoplevelse.

nps medarbejder