Net Promoter Score (NPS)

Uden vores kunder var vi ingenting!

Derfor er vores kunders oplevelser særdeles vigtige, da det er herfra vi kan lære og optimere vores services og produkter. Af den grund bruger vi nps.today, som er et værktøj til at foretage simple og værdifulde ”tilfredshedsundersøgelser”. NPS målingssystemet giver os et betydningsfuldt indblik i og forståelse af vores kunders oplevelser, hvilket gør, at vi kan fremme en endnu bedre kundeoplevelse.

Hvad du kan forvente som kunde

Det er yderst vigtigt for os, at tilfredshedsundersøgelser ikke bliver langsommelige eller besværlige for modtageren. Derfor anvender vi NPS-systemet, da det et simpelt og overskueligt værktøj – både for os og for dig som kunde.

I al sin enkelthed gür det ud pü, at nür du har vÌret i kontakt med VS Automatic, modtager du efterfølgende en mail eller sms med et link til et ultrakort spørgeskema. Her für du mulighed for at rangere os pü en skala fra 0-10, efterfulgt af et opfølgende spørgsmül, hvor du kan give din mening tilkende.

Det er vigtigt at understrege, at det kun er efter endt opkald eller ved køb hos os, at du vil modtage en sms/mail. Du vil derfor ikke modtage tilfredshedsundersøgelser i tide og utide i spam-mappen, da vi kun udsender i forbindelse med, at du har vÌret i direkte kontakt med os.

Vi har ydermere sat en begrĂŚnsning pĂĽ hyppigheden af de udsendte spørgeskemaer. Du modtager derfor ikke flere sms’er eller mails, hvis du allerede har udfyldt spørgeskemaet, og fĂĽr brug for at kontakte os i en given periode derefter.

NPS besked VS u. baggrund

Vi vil sikre den bedste kundeoplevelse 

Vi ønsker altid at optimere vores service og gøre kundeoplevelsen endnu bedre. Derfor er det nødvendigt, at vi har indsigt i, hvordan vores kunder oplever os.
Vi ved, at det krĂŚver en indsats at yde den bedste service. Vi har derfor nedsat et udvalg, som behandler alle de indkomne svar. PĂĽ den mĂĽde kan vi analysere og  handle pĂĽ den feedback, som vi løbende fĂĽr igennem vores udsendte spørgeskemaer.

Vi sĂŚtter stor pris pĂĽ, at du vil give os feedback, sĂĽ vi kan give dig den bedste kundeoplevelse.

NPS måler m. baggrund