fbpx

Servicefag giver elektrikere værktøjer til kundehåndtering

service

Personale får læring og værktøjer til kundehåndtering

Hos VS-Automatic er der de seneste par måneder blevet undervist i faget SERVICE. Dette giver elektrikerne værktøjer til kundehåndtering, for at kunne give kunderne en endnu bedre service. Undervisningen har Erhvervsakademi Aarhus stået for, hvor der er blevet lagt en nøje plan og undervisningsgang for de deltagende på kurset.  

Ugentligt kursus 

Kurset som medarbejdere i VS-Automatic har gennemgået, har kørt 1 gang om ugen hen over et par måneder. Her er der blevet undervist i alt fra kunderejsen til kundehåndtering og praktiske løsninger. Disse er taget ud fra eksempler direkte fra kunderne. På denne måde har alt undervisningen været skemalagt og er blevet gennemgået ud fra fakta og ikke fiktive eksempler.

Det er vigtigt at sørge for at vores medarbejdere har en finger på pulsen og give dem nogle værktøjer de kan bruge i deres hverdag. 

Torben, Administrerende direktør, VS-Automatic.

Erhvervsakademi Aarhus lærer fra sig 

Erhvervsakademi Aarhus blev valgt som udbyder af kurset, da de er en af de helt store spillere indenfor at lave kurser og uddannelse, som man kan bruge i praksis. Hos VS-Automatic har der været stor interesse for et kursus, hvor fokus er at kunne bruge vores egne kunders eksempler. Ud fra eksemplerne kan der udarbejdes materiale, som kan bruges allerede samme dag. 

Allerede nu ses det at medarbejderne anvender det, de har lært på kurset i praksis. Se evt. her hvad en af medarbejderne fortæller om kurset.

 

Jeg har fået sat navn og teori på det jeg arbejder med ude hos kunderne. Jeg er rimelig god til at læse og kommunikere med dem, nu har jeg også fået et eksamensbevis på det. Jeg har lært nye ting jeg kan bruge i min hverdag både overfor mine kolleager og mine kunder. Min store interesse i dette fag har været kommunikationsdelen.

Thomas, Elektriker, VS Automatic

Servicefaget har givet mig nogle redskaber til at udvikle den måde jeg arbejder på. Jeg er ofte på større projekter, der strækker sig over flere måneder, og det er derfor vigtigt med et godt samarbejde under hele forløbet. Med teorier og metoder fra servicefaget, har jeg sammen med min kollega, udviklet et værktøj, som skal styrke vores processer, så vi kan yde en ekstra god service til vores kunder. Vores værktøj hjælper blandt andet med at præsentere, informerer og visualisere processerne. Dette gør samarbejdet mere effektivt og vi mindsker derfor risikoen for spild.

Jens, Programmør, VS Automatic

servicefag-vsautomatic

Vi kan derfor stærkt anbefale at anvende Erhvervsakademi Aarhus, hvis du står og vil efteruddanne dine medarbejder eller hvis du selv ønsker at få en uddannelse.

Vi vil bestræbe os på, fortsat at efteruddanne os og hele personalet i VS Automatic hos Erhvervsakademi Aarhus.

Læs mere om VS-Automatic og hvem vi er, ved at følge dette link

 

Anbefalede indlæg

Fordi du læste indlægget, tror vi at du kan lide disse indlæg.

Hvad er hybrid solceller

Hybrid solceller er blevet mere og mere populært igennem årene. Det er en god kilde til energi. Det er [...]

Læs mere
Udtalelse fra vores studiepraktikant, Mathias

Vores praktikant Mathias er under et praktikforløb hos os, og har i den anledning skrevet en udtalelse om sit [...]

Læs mere
Udtalelse fra vores studiepraktikant, Sarah

Vores praktikant Sarah er under et praktikforløb hos os, og har i den anledning skrevet en udtalelse om hendes [...]

Læs mere

Anbefalede indlæg

Fordi du læste indlægget, tror vi at du kan lide disse indlæg.