Gratis besøgstæller

Servicefag giver elektrikere værktøjer til kundehåndtering

service

Hos VS Automatic er der de seneste par måneder blevet undervist i faget SERVICE, for at kunne give kunderne, en endnu bedre service. Undervisningen har Erhvervsakademi Aarhus stået for, hvor der er blevet lagt en nøje plan og undervisningsgang for de deltagende på kurset.  

Kurset som medarbejdere i VS Automatic har gennemgået, har kørt 1 gang i ugen hen over et par måneder. Her er der blevet undervist i alt fra kunderejsen til kundehåndtering og praktiske løsninger. Disse er taget ud fra eksempler direkte fra kunderne. På denne måde har alt undervisningen været skemalagt og gennemgået ud fra fakta og ikke fiktive eksempler.

Det er vigtigt at sørge for at vores medarbejdere har en finger på pulsen og give dem nogle værktøjer de kan bruge i deres hverdag. 

Torben, Administrerende direktør, VS Automatic.

Dette har været en af de helt store grunde, til at det er Erhvervsakademi Aarhus der blev valgt som udbyder af kurset. Erhvervsakademiet er en af de helt store spiller indenfor at lave kurser og uddannelse som man kan bruge i praksis. Interessen for et kursus har nemlig været at have fokus på at kunne sætte VS Automatics egne kunde eksempler i fokus og udarbejde materiale til brug allerede samme dag hos kunden.

Allerede nu kan der ses at medarbejderne kan anvende det der er blevet lært på kurset i praksis. Se evt her hvad en af medarbejderne fortæller om kurset.

Jeg har fået sat navn og teori på det jeg arbejder med ude hos kunderne. Jeg er rimelig god til at læse og kommunikere med dem, nu har jeg også fået et eksamensbevis på det. Jeg har lært nye ting jeg kan bruge i min hverdag både overfor mine kolleager og mine kunder. Min store interesse i dette fag har været kommunikationsdelen.

Thomas, Elektriker, VS Automatic

Servicefaget har givet mig nogle redskaber til at udvikle den måde jeg arbejder på. Jeg er ofte på større projekter, der strækker sig over flere måneder, og det er derfor vigtigt med et godt samarbejde under hele forløbet. Med teorier og metoder fra servicefaget, har jeg sammen med min kollega, udviklet et værktøj, som skal styrke vores processer, så vi kan yde en ekstra god service til vores kunder. Vores værktøj hjælper blandt andet med at præsentere, informerer og visualisere processerne. Dette gør samarbejdet mere effektivt og vi mindsker derfor risikoen for spild.

Jens, Programmør, VS Automatic

servicefag-vsautomatic

Vi kan derfor stærkt anbefale at anvende Erhvervsakademi Aarhus, hvis du står og vil efteruddanne dine medarbejder eller hvis du selv ønsker at få en uddannelse.

Vi vil bestræbe os på, fortsat at efteruddanne os og hele personalet i VS Automatic hos Erhvervsakademi Aarhus.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Gør dit liv lidt lettere!

Få tricks fra vores elektrikere - Direkte i din indbakke.

Du får i den forbindelse frit abonnement til vores populære kundeklub.

Her modtager du tips, tricks og tilbud lavet specielt til kundeklubben.

Ingen binding, du kan altid afmelde dig.
Gør min hverdag nemmere - NU
close-link