fbpx

Nyt SPWN eSports center fÄr fleksibelt alarmsystem

SPWN eSports center får fleksibelt alarmsystem

Et nyt SPWN eSports center har netop slÄet dÞrene op i Horsens. Og med kvalitets gaming-grej i millionklassen og 3 centre i Jylland, er behovet for et godt og fleksibelt alarmsystem stort. SPWN-ejeren, Michael Mikkelsen, kan nu tilgÄ alle centre via én App, hvor alle alarmerne er samlet.

”Jeg spawner!”

Det er en vending, som du helt sikkert vil hÞre, hvis du bevÊger dig ind pÄ eSports centret en vÄd oktober eftermiddag. Oversat til mere alment sprog, betyder det, at spilleren er ved at genopstÄ og derfra kan fortsÊtte spillet.

Og det er faktisk nu ogsĂ„ muligt i RĂŠdersgade 1 i Horsens, hvor eSports-kĂŠden SPWN – affĂždt af selvsamme vending – slog dĂžrene op for offentligheden d. 2. oktober 2021. Stedet hvor eSporten lever og blomstrer i fulde flor, og hvor hobby-gamere og professionelle kan mĂždes, lĂŠre af hinanden og styrke bĂ„de deres eSports fĂŠrdigheder og sociale netvĂŠrk.

Intet er overladt til tilfĂŠldighederne. Udstyret er i topklasse, forbindelsen lynhurtig og sikkerheden tilpasset herefter. For som vi alle ved, sĂ„ fĂžlger pris og kvalitet oftest hinanden, og det krĂŠver den helt rette alarmsikring, for at forsikringen vil dĂŠkke eSports-kĂŠden. ”Vi har grej for rigtig mange penge. Millionklassen. For sĂ„dant udstyr er altsĂ„ bare dyrt. Derfor er vi ogsĂ„ nĂždt til at have et godt alarmsystem, for at vi kan vĂŠre dĂŠkket af vores forsikring.” fortĂŠller Michael. 

Fleksibelt alarmsystem til erhverv uden binding

Udover den nye lokation i Horsens finder du ogsĂ„ SPWN i Skanderborg og Kolding. Og fremtiden byder pĂ„ endnu flere SPWN-centre. Derfor sĂžgte Michael et fleksibelt og brugervenligt alarmsystem til en god pris. Et system som kunne skabe et godt overblik over centrene – med mulighed for at tilfĂžje flere lĂžbende.

”Jeg tror, at vi havde inviteret tre forskellige alarm-udbydere, som skulle komme med et tilbud pĂ„ en alarmlĂžsning. Og for at gĂžre en lang historie kort, sĂ„ var det VS Automatics system, som klart var mest fleksibelt. Det var plug and play, og der skulle ikke en masse kabeltrĂŠk og teknik til.” fortĂŠller Michael og understreger, at bindings-forholdene ogsĂ„ spillede en vigtig rolle ift. valget af alarm.

Alarmsystemet er jo i og for sig ikke det vigtigste for os. Men hvis det ikke virker, sÄ er det!

Michael Mikkelsen
E
jer af SPWN

”Det er vigtigt for os, at vi ikke bliver bundet. Vi bryder os ikke om de store selskaber, som jo ynder at binde sĂ„dan nogle erhvervskunder som os i mindst 12 mĂ„neder. Der er det dejligt med VS Automatics rimelige fleksible abonnement. Det er dĂ©t, vi gĂ„r op i – sammen med den gode service.”

DĂ©t og sĂ„ en fornuftig pris – for pengene hĂŠnger desvĂŠrre ikke pĂ„ trĂŠerne, nĂ„r man er i gang med at opstarte et nyt center. ”Pengene er jo ikke dem, vi har flest af. SĂ„ vi sparer jo gerne, der hvor vi kan.” smiler Michael og tilfĂžjer: ”SĂ„ i stedet for at betale nogle af de store selskaber en hulens masse penge, og i Ăžvrigt vĂŠre forpligtet i flere Ă„r frem, sĂ„ er det rart at have sĂ„dan en god og prismĂŠssig fornuftig lĂžsning. Det ligger pĂ„ det rigtige niveau i markedet, for sĂ„dan nogle kunder som os, der er relative smĂ„. SĂ„ jeg tĂŠnker, at smĂ„ og mellemstore virksomheder vil have gavn af den store og dejlige fleksibilitet ved dette alarmsystem.”

3 centre samlet i Ă©n alarm-App

Valget af alarm landede pÄ et trÄdlÞst Jablotron alarmsystem med dertilhÞrende App. Via Appen kan Michael og hans ansatte tilgÄ alle 3 centre og fjernstyre alarmsystemerne.

”Vi bruger ogsĂ„ alarmen som et slags kontrolsystem. Jeg har en direkte oversigt over alle vores centre og kan se, om de er Ă„bne og alarmerne frakoblet. PĂ„ den mĂ„de ved jeg, om vores medarbejder er mĂždt ind/tjekket ud og kan dermed se, hvornĂ„r vores forskellige lokationer er i gang. Det er rart at vide, om medarbejderen er pĂ„ vej, eller om der er sket noget, sĂ„dan sĂ„ vi kan fĂ„ taget hĂ„nd om det.” fastslĂ„r Michael, mens han viser Appen pĂ„ sin mobil.

Alle SPWN-medarbejdere er blevet armeret med en 4 cifret kode og tildelt forskellige niveauer og dermed adgangsmuligheder i Appen. Michael har den overordnet administrator rolle i systemet, og kan pĂ„ den mĂ„de styre og redigere alt omkring alarmerne. Herigennem kan han tildele de ansatte en mere begrĂŠnset adgang alt efter behov. 

”Brugerfladen er dejlig simpel. PĂ„ det punkt ligger alarmsystemet nok lidt foran alle de andre, da det kan lĂžse de fleste opgaver pĂ„ en hensigtsmĂŠssig mĂ„de. Og sĂ„ kan man ogsĂ„ tilgĂ„ historikken pĂ„ de forskellige lokationer.” fortĂŠller en tilfreds SPWN-ejer.

Gik med forsikringsselskabets anbefaling af alarm-leverandĂžr

Forsikringsselskaberne fastsĂŠtter forskellige sikringsniveauer for erhvervskunder, hvilke skal opfyldes for at opnĂ„ erstatning, hvis ubudne gĂŠster kommer pĂ„ besĂžg. Sikringsniveauet fastsĂŠttes bl.a. ud fra virksomhedens lokaler og vĂŠrdier. Derfor kontaktede Michael sit forsikringsselskab for at blive klogere; ”Jeg ringede til forsikringen for at hĂžre til forsikringsniveauet. Vi spurgte sĂ„, om de kendte nogen, som var gode til alarmer, og de anbefalede VS Automatic. SĂ„ dem gik vi videre med, da det er bedre at have det hele samlet Ă©t sted.”

Til center-ejerens store overraskelse forlĂžb processen forholdsvis smidig med mulighed for leverance og montering af alarmsystemet ugen efter. ”Det var pĂ„ ingen mĂ„de en vanskelig proces. Og det er jo sĂ„dan noget, vi godt kan li’, sĂ„ man ikke skal vente 16 uger pĂ„, at der sker noget.” forklarer Michael, og vĂŠrdsĂŠtter den jyske mentalitet i samarbejdet. ”Vi havde en god snak og det hele var bare tilgĂŠngeligt. Det var ikke besvĂŠrligt med en masse papir og gennemlĂŠsning af lange kontrakter med en masse juridiske spidsfindigheder. Det var bare lige ud af landevejen. Vi ved, hvad vi fĂ„r. Og det kan vi godt lide her i Jylland.” fastslĂ„r Michael med et glimt i Ăžjet.

Op til Äbningen af eSports centret, har Michael og de ansatte haft nok at se til. Derfor har det vÊret et ekstra plus, at forlÞbet har vÊret sÄ gnidningsfrit og fleksibelt. En del af denne succes, mener Michael, skal findes i den gensidige tillid i samarbejdet.

Det er ikke bureaukratisk, det er ikke besvérligt, det er ikke langsommeligt! Og alle de 3 ting
 dem hader vi, som gerne vil have noget til at ske i morgen.

Michael, ejer af SPWN

”VS Automatic er et firma i absolut ĂžjenhĂžjde med deres kunder. Per fik bare nĂžglerne, og sĂ„ kunne han og Anders selv disponere over tiden. Og det er jo dejligt, at det kan lade sig gĂžre, mens vi kunne lave noget andet. At man kan have den tillid til hinanden. Og at alt bare var lavet, som det skulle vĂŠre.”

Har fÄet et alarmsystem, som virker!

Et alarmsystem er og bliver Ă©n af de ydelser, som bare skal vĂŠre der og fungere. Det bĂžr nĂŠsten fylde sĂ„ lidt som muligt i ens bevidsthed, da det netop er et udtryk for, at det sĂ„ virker, som det skal. ”Alarmsystemet er jo i og for sig ikke det vigtigste for os, men hvis det ikke virker, sĂ„ er det! For sĂ„ er vi virkelig pĂ„ spanden. Det er jo ligesom med strĂžm, hvis ikke det fungerer, sĂ„ bliver det virkelig en kĂŠmpe udfordring og pain.” reflekterer Michael.

Oplever du fĂžrst, at alarmsystemet ikke virker, sĂ„ kommer det pludselig til at fylde alverden i hverdagen. Og det er en situation, som Michael desvĂŠrre har oplevet tidligere og absolut ikke vil anbefale. ”Vi har prĂžvet det modsatte, hvor vi nĂŠrmest ikke havde et alarmsystem som fungerede de fĂžrste 3 uger, fordi der var al muligt bĂžvl. Og sĂ„ var det pludselig os, som ikke kunne betjene systemet, hvilket jo ogsĂ„ er et udtryk for, at det nok ikke er sĂ„ intuitivt, som det burde vĂŠre.”

Heldigvis er denne irritation en fjern erindring, og fejlalarmerne er nu selvforskyldte.
”Man gider jo ikke modtage fejlalarmer 3 gange om dagen. Det er ikke det sjoveste. Men dem har vi heller ikke nogen af her – udover dem jeg selv laver.” Griner Michael og afslutter; ”Men nu har jeg jo sĂ„ fĂ„et testet, at alarmen virker. Og det gĂžr den! Det er jo meget rart at vide.”