fbpx

Effektiv fjernsupport: Kom hurtigt videre ‚Äď lige meget hvor du er!

Effektiv fjernsupport

Det er hverken geografisk afstand eller ferier, som skal komme imellem os og vores kunder. Vores programm√łr, Frederik, fort√¶ller her om fordelene ved fjernsupport og forklarer, hvordan fjernsupport rent teknisk fungerer. Vi yder en effektiv fjernsupport, s√• du kan komme hurtigt videre ‚Äď lige meget hvor du er!

Med fjernsupport har lokation pludselig ikke l√¶ngere s√• stor betydning, da du kan f√• teknisk support, uanset hvor du befinder dig geografisk. Teknikeren er ikke n√łdsaget til at m√łde fysisk op, for at udbedre problemet, da det i stedte kan l√łses online. Du sparer derfor tid og penge, da problemet kan l√łses hurtigt og effektivt ‚Äď lige n√•r det opst√•r.

Vores programm√łr, Frederik, fort√¶ller: ‚ÄĚF√łr vi kunne tilbyde fjernsupport, skulle en kunde – lad os sige fra Middelfart, betale os for minimum to timer i k√łretid. Alene d√©t kan de spare ved at g√• direkte p√• opgaven og fejlfinde med det samme, n√•r vi yder fjernsupport. Kunden sparer derfor tid, og tid er lig med penge.‚ÄĚ

Der er derfor mange fordele ved at benytte fjernsupport, da det ikke er nær så omkostningstungt for dig og din virksomhed. Du kan bl.a. let få:

‚úÖ lavet program√¶ndringer (fx tilf√łjelse af nye produkter til din produktion).

✅ oprettet nyt udstyr på PLC’en.

✅ foretaget fejlfinding på dit anlæg, så du hurtigt kan komme videre.

✅ assistance til at betjene dit anlæg.

L√¶s ogs√•: Robotter i industrien og PLC-l√łsninger

 

‚ÄĚT√¶nk, hvis jeg ikke kunne hj√¶lpe online p√• et anl√¶g i Nigeria.
Det ville jo tage flere dage, f√łr jeg kom derned, for derefter m√•ske kun at supervisere i en ¬Ĺ time. Med fjernsupport f√•r vores kunder en hurtigere responstid og dermed mindre nedetid.
Og det er ikke kun fejlfinding, som vi foretager online. Oftest drejer det sig ogs√• om, at kunden √łnsker at foretage program√¶ndringer, eller blot har brug for assistance til at betjene anl√¶gget.‚ÄĚ

Frederik, programm√łr i VS Automatic.

fjernsupport hjaelp

Hvordan fungerer fjernsupport rent teknisk?

Siden du l√¶ser med her, har du formentlig allerede en rimelig god id√© om, hvad fjernsupport er. Derfor hopper vi det f√łrste step over og g√•r direkte videre til den mere tekniske forklaring af, hvad fjernsupport er. Vi har f√•et Frederik til at besvare dette sp√łrgsm√•l:

“Helt teknisk fungerer det s√•dan, at vi leverer et modem til kunden, som forbindes til en cloud-l√łsning via kundens eget internet eller mobildata. Denne l√łsning laver en VPN-forbindelse mellem os og kunden. Modemmet kobles derefter til kundens udstyr/maskine, hvorved vi kan p√•begynde vores fjernsupport.‚ÄĚ

Vi anvender programmet, Teamviewer, til at yde fjernsupport. Det er et af de f√łrende fjernstyringsprogrammer p√• markedet, og du kan downloade programmet gratis via vores hjemmeside her. Vi anvender Teamviewer grundet:

‚úÖ Brugervenligheden

‚úÖ Sikkerheden

‚úÖ Fleksibiliteten ‚Äď da Teamviewer kan anvendes p√• √¶ldre enheder samt mobilenheder.

Programmet giver os derfor mange muligheder, da vi kan fjernsupporte mobile enheder, iPads samt computere. Og med LIVE iOS-enhedsskærm og styring kan vi både skærmdele med Apple og Androide.

Når vi taler fjernsupport, er det vigtigt at understrege, at alle informationer behandles fortroligt, og at du til enhver tid kan afbryde en igangværende support.

Effektiv fjernsupport – selv p√• gyngende grund‚õĶÔłŹ

For os er den gode service alfa og omega. Vi finder altid en l√łsning, lige meget hvor du – eller vi – befinder os.

D√©t blev s√¶rlig tydeligt p√• en varm sommerdag, hvor alt √•ndende ro og fred p√• VS Automatic kontoret, og ferierne var skudt i gang. Men n√•r en kunde akut har brug for hj√¶lp, s√• smider vi, hvad vi har i h√¶nderne og l√łser opgaven‚Ķ ogs√• p√• denne dag, hvor de store fordele ved fjernsupport virkelig kom til udtryk. Frederik fort√¶ller:

‚ÄĚDet var sommerferie og vores programm√łr var p√• b√•dtur og befandt sig midt ude p√• vandet, da vores kunde i Nigeria havde brug for support. Og som altid, s√• finder vi en l√łsning ‚Äď s√• han sad med hans telefon i b√•den, og fjernstyrede en af PC‚Äôerne p√• vores kontor i Horsens, hvorfra han kunne fjernstyre og supporte vores kundes PC i Nigeria. Det viser jo bare, hvor mange muligheder der er med fjernsupport.‚ÄĚ

Har du også brug for effektiv fjernsupport?

Lyder fjernsupport som et st√¶rkt kort p√• h√•nden? S√• udfyld formularen her eller kontakt os p√• ‚ėéÔłŹ¬† (+45) 75 64 18 99. Vi st√•r altid klar til at hj√¶lpe og r√•dgive dig mod den bedste l√łsning – uanset hvor du befinder dig i verden. ūüĆź

Vi vil lade Frederik f√• det sidste ord i dette blogindl√¶g ‚Äď da det m√•ske vil v√¶re ham, som du f√•r i r√łret, n√•r du har brug for fjernsupport.

‚ÄĚMin fornemmeste opgave er at servicere vores kunder. Hvad enten det drejer sig om at besvare sp√łrgsm√•l eller f√• en maskine op at k√łre igen. Det vigtigste er, at vores kunder kan komme videre s√• hurtigt som muligt!‚ÄĚ