Vi tilbyder (A - Å)
Serviceaftale – Ja tak ✅
Du har trykket ’ja tak’ til fortsat at sikre dit hjem mod ubudne gæster med en fast serviceaftale til dit alarmsystem – det er vi sikre på, du bliver glad for!
Sådan opretter vi serviceaftalen
✅ Indenfor kort tid modtager du serviceaftalen på mail.
✅ Du underskriver aftalen digitalt i Penneo indenfor fem dage.
✅ Når vi har modtaget den underskrevne aftale, er den gældende.
✅ Derefter kontakter vi dig for at sikre os, at din kontaktliste er korrekt. Din kontaktliste består af dem, du har valgt, at kontrolcentralen skal ringe til, hvis alarmen går.
✅ Du kan nu bruge alarmsystemet ligesom i prøveperioden, og du kan fortsat gratis bruge MyJablotron-appen til at slå alarmen til og fra og til at få hurtig besked, hvis alarmen går.
Serviceaftalen består af:
- Transmission til kontrolcentral
Kontrolcentralen får direkte besked, hvis alarmen går, og kontakter dig eller dem, du har valgt at skrive på din kontaktliste. Det kan fx være husets øvrige beboere eller politiet. - Vægterkørsel efter regning
Hvis du ønsker det, kører et vagthold ud til din adresse og undersøger området og dit hus. Det kan være en fast del af din serviceaftale, eller du kan vælge at skulle godkende vægterkørslen hver gang, alarmen går. Hvis du vil give vagtholdet adgang til dit hus, kan du opbevare en husnøgle i nøgleboksen udenfor din dør og dele koden med vagtcentralen. Du betaler vagtcentralen for den enkelte vægterkørsel, som koster 862 kr. pr. kørsel.
Serviceaftalen koster 189 kr./mdr.
Du betaler kun for det, du bruger
Med denne serviceaftale betaler du for det, du bruger – og ikke mere end det. Det betyder, at du betaler for den enkelte vægterkørsel.
VS Automatic tilbyder service og vedligehold på alarmsystemet, og det betaler du også for fra gang til gang.
Du kan også opgradere til en anden aftale, hvori et årligt eftersyn, fuld service og vedligehold og fuld vægterkørsel er inkluderet. Denne aftale koster 300 kr./mdr.
Vores alarmteam står klar til at hjælpe, hvis du har spørgsmål eller ønsker at opgradere din serviceaftale.
Per
Afdelingsleder
“Jeg går altid efter den bedste løsning for mine kunder.”
Spørgsmål?
Jeg hjælper gerne med rådgivning